وردپرس

برای راه‌اندازی و طراحی وب‌سایت، شما نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا دارید. سیستم‌های مدیریت محتوای زیادی در این زمینه وجود دارد که بهترین و پرکاربرد‌ترین آنها، وردپرس است. این سیستم می تواند خیال شما را راحت کند.

وردپرس و مزایای آنوردپرس یک سیستم مدیریت محتوای مرجع و حاوی قالب‌ها و پوسته‌های متنوع است که به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. شما با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا می‌توانید با کمترین دانش مدیریت وب‌سایت، به راه‌اندازی وب‌سایت خود اقدام کنید. برای ساخت وب‌سایت می‌توانید از دو‌ روش استفاده کنید. روش اول سیستم‌های تولید محتوا یا همان (CMS) و روش دوم برای ساخت وب‌سایت طراحی و برنامه‌نویسی است.

وب‌سایت‌ها برای مدیریت‌ محتوا به دو روش انجام می‌شوند:

  • وب‌سایت‌های استاتیک
  • وب‌سایت‌های داینامیک (پویا)

وب‌سایت‌هایی که با سیستم مدیریت محتوا سروکار دارند، در واقع همان وب‌سایت داینامیک یا پویا هستند.

مزایای وردپرس

از مزایای استفاده از سسیستم مدیریت محتوا مانند WORDPRESS این است که می‌توانید بدون کدنویسی و به صورت گرافیکی وب‌سایت مورد نظرتان را راه‌اندازی کنید. همچنین با توجه به ساده بودن سیستم می‌توانید در مدت کمی‌ کار با WORDPRESS را یاد بگیرید.

دلیل دیگری که می‌توانید جزئی از مزایای این سیستم حساب کنید این است که با راه اندازی وردپرس دیگر نیازی به استخدام فردی برای پشتیبانی سایتتان ندارید.

چرا ما وردپرس را انتخاب می‌‎کنیم؟

همانطور که گفته شد پرکاربردترین و پرطرف‌دارترین سیستم مدیریت محتوای وب‌سایت، سیستم WORDPRESS است. از همه مهم‌تر اینکه رایگان است. همین‌طور شما حتی کمترین مبلغی برای خرید آن خرج نمی‌کنید.

وب‌سایت‌های بزرگی مثل CNN و فیسبوک و چندین وب‌سایت معتبر و پرطرفدار جهان از این سیستم مدیریت محتوا یعنی WORDPRESS بهره می‌برند.

علاوه بر طراحی و کدنویسی افزونه‌ها، قالب‌های حرفه‌ای در وردپرس می‌تواند این امکان را در اختیار شما قرار دهد. این قالب‌ها شامل وبلاگی، مجله‌ای خبری، شرکتی، مشاور املاک، دانلود، شخصی، فروشگاهی، پزشکی و آموزشی در وردپرس WORDPRESS هستند.

اگر به زبان ساده‌تر بخواهیم وردپرس را تعریف کنیم، وردپرس یک نرم‌افزار رایگان و متن‌باز است. متن‌باز یا Open source بودن یک نرم‌افزار بدین معناست که هر فرد می‌تواند بعد از بررسی این نرم‌افزار، در آن تغییراتی به وجود بیاورد و آن را توسعه دهد.

از مزایای وردپرس می‌توان به امنیت بالای آن، سئوی قوی، رسپانسیو یا همان واکنش‌گرا بودن وب‌سایت، سازگار بودن آن با زبان فارسی، بروزرسانی پی‌درپی برای رفع باگ‌های موجود در برنامه و مشکلات امنیتی، قابلیت بک‌آپ‌گیری و… اشاره کرد.

در کل سیستم وردپرس از لحاظ موتورهای جستجو یا سئو از لحاظ سرعت بارگذاری آن و کیفیت خدمات‌رسانی و آسانی کاربرد و همچنین داشتن امنیت بالای آن بهترین انتخاب شماست و ما پیشنهاد می‌کنیم از این سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.