اسلوگان کمپین :

برند آگاهی چرم کاکتوس

رسانه‌های تبلیغاتی :

توضیحات :
یکی از مزیت‌های رقابتی برند چرم کاکتوس تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ است. در این کمپین که بر مبنای آگاهی از برند چرم کاکتوس شکل گرفت، تیم کارو برای معرفی این برند از این مزیت استفاده کرد.
بنابراین از سازۀ لایت باکس که برای نشان دادن تنوع مناسب است استفاده کردیم. پایۀ اصلی این کمپین کانسپت رنگ بود. با تفاوت رنگ هر لایت باکس به نشانۀ تنوع، سعی بر جذب مخاطب داشتیم. عکاسی تبلیغاتی محصولات بر اساس همین تم رنگی انجام گرفت و در انتخاب مدل‌های مختلف کفش‌ها سعی شد تا تنوع مشهود باشد.
طراحی گرافیکی در کنار عکاسی حرفه‌ای کفش‌ها باعث پیشروی بیشتر و بهتر کانسپت مورد نظر بود.
اسلوگان این کمپین به جهت شخصیت برند کاکتوس و همین‌طور به دلیل هدف اصلی کمپین که آگاهی از برند بود، جمله‌ای انگیزشی انتخاب شد تا مخاطب با خواندن آن حس خوب تبلیغ را بگیرد و این تبلیغات به شکل مزاحمی برای افراد نباشد. این احساس خوب باعث ماندگاری برند چرم کاکتوس در ذهن مخاطب می‌شود.
تیم تبلیغاتی کارو برای این کمپین، پیشنهادی برای مسابقۀ اینستاگرامی داشت که تعامل و اقدامی از مخاطب خواسته شود. این مسابقه به این شکل بود که قطعه چرمی به افراد در قالب تراکت ارائه دهیم و بخواهیم تا با دوختن یک کیف پول کوچک بر اساس آموزشی که در پیج وجود دارد، در مسابقۀ کاکتوس شرکت کنند.

 

کمپین تبلیغاتی

برند آگاهی چرم کاکتوس

مشخصات و جزئیات کمپین

مشتریچرم کاکتوس
طراحی و اجراکاروتیم
عنوان

برند آگاهی چرم کاکتوس

نوعکمپین تبلیغات محیطی - لایت باکس
تاریخ اجرالایت باکس شهرک و استند حاجی بلواری و استند میدان رسل ١۴٠٠/٨/١٠

پروژه‌های مرتبط